Orły z Bostonu
„Orły z Bostonu” to serial, w którym Alan Shore i Denny Crane przewodzą grupie dobrze opłacanych i renomowanych prawników cywilnych w ekskluzywnej bostońskiej kancelarii adwokackiej. Fabuła skupia się nie tylko na życiu zawodowym, ale także osobistym tych genialnych, aczkolwiek często nieradzących sobie z emocjami prawników.
Życie osobiste i zawodowe najbardziej doświadczonych prawników w Bostonie stanowi podstawę tego dramatu komediowego, który od momentu premiery w 2004 roku był wiele razy nominowany do Nagrody Emmy. Kiedy prawnik Brad Chase (Mark Valley) z Waszyngtonu zostaje przeniesiony do Bostonu, aby mieć oko na partnera kancelarii adwokackiej Crane, Poole & Schmidt Dennego Crane'a (William Shatner), nie zdaje sobie sprawy, w co się pakuje. W międzyczasie, gdy Chase robi wszystko, co w jego mocy, aby mieć oko na Crane'a, Alan Shore (James Spader) używa wątpliwych etycznie metod, aby wygrać sprawy, których nikt inny nie odważyłby się podjąć.