Dokument rockowy opisujący fenomen fana poprzez życie DJ-a Luisa Le Nuita (Barcelona), najbardziej bezwarunkowego i ujmującego fana Stevena Patricka Morrisseya (The Smiths). Dokument bada osobistą ewolucję Le Nuita jako DJ-a i karierę muzyczną Morrisseya, a także transformację barcelońskiej sceny indie.