Świat Melody
Melody Brooks, szóstoklasistka z porażeniem mózgowym, ma cięty dowcip i bystry umysł, ale ponieważ nie potrafi mówić i porusza się na wózku inwalidzkim, nie ma takich samych możliwości jak jej koledzy z klasy. Pewna młoda nauczycielka zauważa jej niewykorzystany potencjał i Melody dołącza do zwykłej klasy, gdzie pokazuje, że to, co ma do powiedzenia, jest ważniejsze niż sposób, w jaki to mówi.
Melody Brooks to bystra i dowcipna szóstoklasistka z porażeniem mózgowym. Porusza się na wózku inwalidzkim i nie potrafi mówić, przez co inni ludzie są przy niej skrępowani i litują się nad nią. Chociaż jej rodzice zagorzale jej bronią, Melody chciałaby być zauważana i słyszana przez resztę świata. Pewna młoda nauczycielka zauważa niewykorzystany potencjał dziewczynki i namawia ją, żeby dołączyła do zwykłej klasy. Pomimo wielu trudności Melody prowadzi szkolny zespół quizowy do zwycięstwa w turnieju. W międzyczasie dzięki swojemu nowo odkrytemu głosowi, Melody staje się inspiracją dla swojej rodziny, dyrektorki, przyjaciół, ekscentrycznej sąsiadki, a nawet dla własnej złotej rybki.