Byle do wyjścia
W grze „Got To Get Out” są dwie możliwości: pozostać razem i dzielić się rosnącą pulą pieniędzy albo zwyczajnie zwiać, kradnąc wszystko tylko dla siebie. Tylko co się stanie, jeśli spróbujesz się wydostać i poniesiesz porażkę? Zamieniasz się w więźnia pozostałych, a przecież przestępstwo, które próbowałeś popełnić, polegało na całkowitym ich wyrolowaniu. Co wtedy z tobą zrobią? Co ty byś zrobił na ich miejscu? Czy wydarzy się scenariusz „wszyscy za jednego"? Czy może jednak za nikogo nikt?