Gwiazda muzyki pop, Christopher Wilde, ma wszystko – sławę, fortunę i wysokobudżetowy hollywoodzki film, w którym wkrótce wystąpi. Ale gdy spotyka Jessicę Olson musi zdecydować, czy pójść za głosem serca, czy poświęcić uczucie dla kariery.