Umami
Sina Bora, szef kuchni i właściciel restauracji, stawia czoła osobistym i zawodowym wyzwaniom podczas jednej z najbardziej pracowitych nocy w swoim lokalu. Nagła operacja jego ojca, braki w zaopatrzeniu, napięcia w zespole i plany przejęcia władzy przez jego byłego mentora Renzo zmuszają Sinę do podejmowania trudnych decyzji. „Umami” zanurza widzów w energii Stambułu, chaosie kuchennym i wewnętrznej walce Siny, oferując wciągające kinowe doświadczenie.
Jako szef kuchni i właściciel jednej z najbardziej ruchliwych restauracji w Stambule, Sina Bora stawia czoła nocy pełnej osobistych i zawodowych wyzwań. Tuż przed otwarciem lokalu dowiaduje się, że jego ojciec potrzebuje pilnej operacji. Rozdarty między rodziną a walczącą o przetrwanie restauracją, Sina jest dodatkowo obciążony brakami w zaopatrzeniu, napięciami wśród personelu i nieoczekiwaną inspekcją. Sytuacja pogarsza się, gdy przybywa jego były mentor, znany szef kuchni Renzo. W miarę upływu nocy Sina musi poradzić sobie z wieloma kryzysami, jednocześnie równoważąc swoje oddanie rodzinie i pracy. Ten wieczór wystawia na próbę jego granice jako szefa kuchni, lidera, syna i człowieka. „Umami” oferuje niezapomniane wrażenia kinowe, zanurzając widzów w chaotycznej sztuce kuchni i osobistych zmaganiach mężczyzny uwięzionego w samym środku tego wszystkiego.