Boisko szczęścia
Najpopularniejsza dyscyplina sportu w najmniejszym miasteczku Ameryki. Przed wami wypełniona po brzegi wartką akcją komedia opowiadająca o wyrzutkach, którzy zostają lokalnymi bohaterami. Uśmiech wszystkich członków rodziny gwarantowany! Elma w Teksasie to miejscowość, której mieszkańcy umierali dotychczas z nudów. Przynajmniej do czasu przyjazdu brytyjskiej nauczycielki (Olivia d’Abo). Zdeterminowana, by za wszelką cenę znaleźć motywację dla swoich uczniów, Anna postanawia stworzyć drużynę. W tym celu prosi o pomoc szeryfa Toma Palmera (Steve Guttenberg), który podejmuje wyzwanie, by stawić czoło dawnemu rywalowi – bezwzględnemu trenerowi drużyny Rycerzy. „Boisko szczęścia” spodoba się zarówno rodzicom, jak i ich pociechom, które poznają wartość gry zespołowej oraz piękno sportu.