Dwadzieścia z hakiem
Bycie dorosłym daje czasem w kość. Są dni, kiedy idzie nam jak z płatka, ale są też takie, kiedy czujemy się jak dzieci i chowamy się pod płaszczem, mając nadzieję, że nikt nas nie zauważy. Właśnie tak czuje się Gia w swoje 21 urodziny.
Bycie dorosłym daje czasem w kość. Są dni, kiedy idzie nam jak z płatka, ale są też takie, kiedy czujemy się jak dzieci i chowamy się pod płaszczem, mając nadzieję, że nikt nas nie zauważy. Właśnie tak czuje się Gia w swoje 21 urodziny. To historia o tym, jak niepewnie się czujemy wkraczając w dorosłość i o tym, że wszystko przychodzi z czasem. Reżyser – Aphton Corbin („Co w duszy gra”), producent – Erik Langley.