Komedia, Animacja
Babcia, Baba, planuje spędzić wolny dzień na oglądaniu jej ulubionego show: „Wielkiego Wrestlingowego Dymu”. Kiedy jej pięcioletnia wnuczka wpada z niespodziewaną wizytą, babcia musi zdecydować, czemu poświęcić uwagę.