Buffy, postrach wampirów
Głupiutka cheerleaderka dowiaduje się, że została powołana na zabójcę wampirów i jest jedyną nadzieją ludzkości (a przynajmniej jej szkoły).
Pełna temperamentu blondwłosa Buffy (Kristy Swanson) to typowa cheerleaderka z liceum – jej cel w życiu to „poślubić Christiana Slatera i umrzeć" a ulubiona rozrywka to kupowanie ciuchów. Ale wszystko to zmienia się, gdy dziwny mężczyzna (Donald Sutherland) informuje ją, że los powołał ją do zabijania wampirów. Z pomocą romantycznego buntownika (Luke Perry) Buffy spędza noce chroniąc Los Angeles przed królem wampirów Lothosem (Rutger Hauer), jego przydupasem, Leftym (Paul Ruebens) i ich bandą krwiopijców. Czego innego można się spodziewać po popularnej nastolatce z Kalifornii?