Na budowie
Miki obsługuje koparkę parową na ruchliwym placu budowy, gdzie Minnie sprzedaje obiady, a flirciarz Pete jest brygadzistą. Kiedy Pete w swoich zalotach przekracza granicę, Miki rusza Minnie na ratunek, co prowadzi do pościgu przez stalową konstrukcję budynku i emocjonującego zakończenia.