The Pearl Comb
Rok 1893. Urocza żona rybaka z Kornwalii zyskuje rozgłos, gdy jako pierwsza w historii leczy chorego na gruźlicę. Sceptyczny lekarz, przekonany, że miejsce kobiety jest w kuchni, przybywa, by zbadać ten cudowny przypadek. Jednak niespodziewanie odkrywa źródło nieziemskich mocy kobiety.