VE Day in Colour: World's Biggest Party
Przeżyj raz jeszcze moment, w którym świat eksplodował radością. Ten dokument w kolorze oddaje czystą ulgę i wdzięczność Dnia Zwycięstwa – dnia, gdy po sześciu długich latach wojny w Europie wreszcie ogłoszono pokój. To opowieść o chwili, w której skończyła się ciemność, a narodziła nowa przyszłość.