There's No Place Like Home
10 grudnia 2010 r. w Sotheby's wystawiono na sprzedaż coś, co uznaje się za najważniejszy dokument w historii sportu – oryginalne zasady koszykówki autorstwa Jamesa Naismitha.
10 grudnia 2010 r. w Sotheby's wystawiono na sprzedaż coś, co uznaje się za najważniejszy dokument w historii sportu – oryginalne zasady koszykówki autorstwa Jamesa Naismitha. „Nie ma jak w domu” to opowieść o dążeniu do wygrania na aukcji kluczowego artefaktu amerykańskiego sportu i sprowadzeniu go „do domu” – do Lawrence w Kansas, gdzie Naismith trenował i nauczał przez ponad 40 lat.