Moth
Po tragicznej śmierci córki z ręki pirata drogowego taksówkarz Ciaran wraca na nocną zmianę. Nagle zauważa chłopaka odpowiedzialnego za jej śmierć i rusza za nim w pościg. Wkrótce musi zmierzyć się ze skomplikowaną naturą zemsty i stawić czoła własnej żałobie.