Naked Lights
Emma tkwi w beznadziejnej pracy na nocnej zmianie na stacji benzynowej. Gdy pewnej nocy zjawia się zamaskowany nieznajomy i grozi, że spali stację do gołej ziemi, tylko ona może go powstrzymać.