Rye Lane
„Rye Lane” to komedia romantyczna obiecującej reżyserki Raine Allen-Miller. David Jonsson i Vivian Oparah grają Doma i Yas, dwoje dwudziestoparolatków po bolesnych rozstaniach, którzy spędzają razem jeden pełen wrażeń dzień w południowym Londynie. Pomagają sobie odegrać się na swoich koszmarnych „eks” i być może odzyskać wiarę w miłość.