Miraculum: Tokio, Stellar Force
Kagami zabiera Marinette do Tokio, żeby ta pomogła drużynie Stellar Force walczyć z potworami. Marinette odkrywa, że jest inny powód, dla którego przyjaciółka ściągnęła ją do Japonii.
Marinette leci razem z Kagami do Tokio, gdzie poznaje jej dawnych przyjaciół. Miki, Kazuno i pozostali członkowie bohaterskiej grupy Stellar Force walczą na ulicach miasta z potworami. Biedronka pomaga im skutecznie działać drużynowo. W trakcie wyprawy Marinette dowiaduje się, że Kagami skrywa w sercu pewną tajemnicę z przeszłości.