Noc w muzeum - Kahmunrah powraca
W „Nocy w muzeum: Kahmunrah powraca” Nick Daley decyduje się pójść w ślady ojca i zaczyna pracować jako nocny stróż w Amerykańskim Muzeum Historii Naturalnej, będąc świadomym istnienia starożytnej tablicy, która ożywia wszystkie eksponaty po zachodzie słońca. Ale kiedy maniakalny władca Kahmunrah ucieka, to właśnie Nick będzie musiał uratować muzeum.
„Noc w muzeum: Kahmunrah powraca” to zupełnie nowa przygodowa animacja nawiązująca do popularnej serii filmów. Nick Daley rozpoczyna pracę jako nocny stróż w Amerykańskim Muzeum Historii Naturalnej, co z pewnością jest wyzwaniem dla każdego ucznia szkoły średniej. Na szczęście przejmując stanowisko sprawowane wcześniej przez jego ojca wie o istnieniu starożytnej tablicy, która po zachodzie słońca ożywia wszystkie eksponaty. Nick cieszy się, że może znowu spotkać swoich dawnych przyjaciół, w tym Teddy'ego, Sacagaweę i Reksia. Ale gdy maniakalny władca Kahmunrah ucieka planując uwolnić Podziemną Armię, to właśnie Nick musi powstrzymać obłąkanego władcę i uratować muzeum.