Dziennik Cwaniaczka: Rodrick rządzi
Kontynuacja opowieści o wybrykach Grega Heffleya – gimnazjalisty, który chce dobrze wypaść, przez co wpada w tarapaty. Tym razem akcja toczy się wokół jego skomplikowanej relacji ze starszym bratem Rodrickiem. Greg podejmuje jedno ze swoich największych wyzwań: musi przetrwać weekend sam na sam z Rodrickiem i przestrzegać jego niekończącej się listy zasad.