Rodzina do wynajęcia
W tym pełnym emocji filmie Brendan Fraser wciela się w amerykańskiego aktora szukającego swojego miejsca w Tokio, kiedy traci poczucie sensu. Wreszcie trafia na niezwykłą ofertę pracy- w japońskiej agencji „wynajmu rodzin”, gdzie odgrywa zastępcze role dla obcych ludzi. Zanurzając się w życia swoich klientów, zaczyna tworzyć prawdziwe więzi i na nowo odkrywa cel oraz nieoczywiste piękno miedzyludzkich więzi.
Akcja filmu „Rodzina do wynajęcia”, osadzonego we współczesnym Tokio, skupia się na amerykańskim aktorze (w tej roli Brendan Fraser), który zmaga się z poczuciem zagubienia i brakiem celu. Przypadek sprawia, że podejmuje nietypową pracę w japońskiej agencji „wynajmu rodzin”, gdzie wciela się w różne role - od syna po męża - na potrzeby obcych ludzi. Z czasem coraz głębiej wnika w światy swoich klientów, tworząc autentyczne więzi, które zacierają granice między grą a rzeczywistością. W obliczu moralnych dylematów swojej pracy, bohater odkrywa na nowo sens życia, przynależność i subtelne piękno ludzkiej bliskości.