Dramat, Komedia
Nebahat to dwudziestoparoletnia nauczycielka, która pracuje w szkole w niewielkiej wiosce w Anatolii. Zdaje sobie sprawę, że jej uczniowie mają problemy z dotarciem do szkoły i przyjeżdżają na lekcje traktorem lub czymkolwiek się da. Dlatego prosi Ministerstwo Edukacji o autobus, ale pojazd jest bezużyteczny bez kierowcy. Nebahat sama postanawia wsiąść za kierownicę, ale najpierw musi nauczyć się prowadzić.