Duch Blackbearda
Wielokrotnie nagradzany aktor Peter Ustinov wciela się w rolę legendarnego pirata – Czarnobrodego. XVIII-wieczny łajdak materializuje się w miasteczku w Nowej Anglii, skazany na błąkanie się w nicości do czasu spełnienia dobrego uczynku. Duch postanawia pomóc trenerowi drużyny lekkoatletycznej, której zawodnicy zdają się nie mieć żadnych szans na wygraną. Czarnobrody świetnie odnajduje się w roli mentora, pomagając zawodnikom na wiele różnych, czasem niewidzialnych sposobów. „Duch Czarnobrodego” to komedia, która sprawi, że będziecie się śmiali od czołówki aż po napisy końcowe.