Komedia, Animacja
Snoopy, najbardziej kochany pies na świecie i as lotnictwa, wzbija się w przestworza w pościg za swoim arcywrogiem Czerwonym Baronem. W tym czasie jego najlepszy kumpel, Charlie Brown, rozpoczyna swoją własną epicką misję.
Snoopy, najbardziej kochany na świecie pies i as lotnictwa, wyrusza na swoją największą misję. Wzbija się w przestworza w pościg za swoim arcywrogiem Czerwonym Baronem. W tym czasie jego najlepszy kumpel, Charlie Brown, rozpoczyna własną epicką misję. Zrodzony z wyobraźni Charlesa M. Schulza i Blue Sky Studios (twórcy serii „Epoka lodowcowa”) film „Fistaszki – wersja kinowa” udowadnia, że każdy słabeusz ma szansę zatriumfować.