Donald kucharzem
Donald zostaje zainspirowany audycją radiową do zrobienia gofrów, lecz przypadkowo dodaje do ciasta klej kauczukowy, co powoduje takie spustoszenie, że wściekły wybiera się do stacji radiowej, by powiedzieć, co o tym sądzi.