Potężne Kaczory 2
Potęga Kaczorów triumfuje ponownie, gdy ulubiona drużyna hokejowa wszystkich dzieci powraca na lód, by dostarczyć jeszcze więcej akcji i salw śmiechu! Potężne Kaczory są zachwycone, że zostały wybrane do udziału w Młodzieżowych Igrzyskach Dobrej Woli jako Reprezentacja USA. Zmierzą się z najlepszymi drużynami z całego świata - w tym z najwredniejszą ekipą, jaka kiedykolwiek pojawiła się na lodzie! Czy są poza swoją ligą? Czy trener Bombay (Emilio Estevez) pozwolił, by wielki czas uderzył mu do głowy, zapominając, że to tylko gra? Kiedy jednak uliczny gang hokejowy uczy Kaczory twardości, trener przypomina sobie, jak się bawić, a Kaczory pokazują światu prawdziwe znaczenie kaczej potęgi!