Deadpool 2
Wredny zmutowany najemnik Wade Wilson (znany również jako Deadpool) zbiera drużynę zmutowanych łotrów, aby chronić młodego chłopca o nadprzyrodzonych zdolnościach przed brutalnym, podróżującym w czasie cyborgiem, Cable’em.