Duchy Inisherin
Martin McDonagh w podwójnej roli scenarzysty i reżysera opowiada nieszablonową historię o przyjaźni. Pádraica (Colin Farrell) i Colma (Brendan Gleeson) od zawsze łączyła bliska znajomość, ale gdy jeden z nich kończy przyjaźń, poważne konsekwencje czekają ich obu.
Wytwórnia Searchlight Pictures przedstawia film Martina McDonagha, który w podwójnej roli scenarzysty i reżysera opowiada nieszablonową historię o przyjaźni. Pádraica (Colin Farell) i Colma (Brendan Gleeseon), sąsiadów z małego miasteczka, od zawsze łączyła bliska znajomość, ale gdy jeden z nich nagle ją kończy, poważne konsekwencje czekają ich obu. Colm niespodziewanie żąda, by Pádraic więcej z nim nie rozmawiał. Za każde złamanie ultimatum grozi, że odetnie sobie jeden palec. Osłupiały przyjaciel stara się jednak odbudować ich relację. Olśniewające zdjęcia i znakomita obsada Duchów Inisherin tworzą wyjątkową historię osadzoną w latach 20. XX wieku podczas irlandzkiej wojny domowej.