Karmazynowy przypływ
Trwa światowy kryzys, a łódź podwodna USS Alabama otrzymuje niepotwierdzony rozkaz wystrzelenia pocisków nuklearnych, a tym samym rozpoczęcia trzeciej wojny światowej.
Krytycy i widzowie pokochali ten trzymający w napięciu, pełen akcji thriller z brawurowymi rolami Denzela Washingtona, Gene'a Hackmana, Jamesa Gandolfini i Viggo Mortensena. Trwa światowy kryzys, a łódź podwodna USS Alabama otrzymuje niepotwierdzony rozkaz wystrzelenia pocisków nuklearnych, a tym samym rozpoczęcia trzeciej wojny światowej. Aktualność rozkazu budzi wątpliwości i prowadzi do konfliktu o kontrolę nad jednostką między dowodzącym łodzią, szanowanym komandorem (Gene Hackman) a jego błyskotliwym pierwszym oficerem (Denzel Washington). „Karmazynowy przypływ" to podwodna rozgrywka, od której nie można się oderwać.