Lejos Del Fuego
Po roku rozłąki Palo i przyjaciele zbierają się w wiejskim domu, aby nadrobić zaległości i spróbować odbudować przyjaźń – daleko od różnic, które wcześniej ich dzieliły i z dala od chaosu miasta. Z dala od ognia.