Amores Cobardes, Los
Eva, młoda i niezależna kobieta, wraca do Malagi (Hiszpania) na wakacje. Tam spotyka się ze swoją matką i Gemą, swoją najlepszą przyjaciółką. Nie spodziewa się jednak ponownego spotkania z Rubénem, swoim dawnym najlepszym przyjacielem, z którym nie miała kontaktu od czasu, gdy niespodziewanie zerwał z nią wszelkie stosunki.