El amor no es lo que era
W tym samym mieście splatają się trzy zupełnie różne historie miłosne. Alex i Lucia stawiają pierwsze kroki w poważnym związku. Paz i Jorge przechodzą kryzys, a fizyczna odległość tylko pogłębia dzielący ich dystans. Tymczasem Irene i Albert, dwoje emerytów, spotykają się ponownie po dekadach rozłąki, być może odnajdując ukojenie we wspólnych doświadczeniach złamanych serc.
Poznaj trzy historie miłosne, które rozgrywają się w tym samym mieście. Alex i Lucia stawiają pierwsze kroki w poważnym związku. Paz i Jorge są małżeństwem od trzech lat, ale ich relacja przechodzi kryzys. Uczucie między nimi gaśnie i nie potrafią rozbudzić go na nowo. Ich sytuację dodatkowo komplikuje praca poza miastem. Irene i Albert to dwoje emerytów, których drogi ponownie przecinają się po kilku dekadach rozłąki. Oboje doświadczyli zdrady i teraz wydają się doskonale rozumieć.