Luca
„Luca” to film studia Disney oraz Pixar, którego akcja dzieje się w nadmorskiej miejscowości na Riwierze Włoskiej. Opowiada historię dorastania młodego chłopca, który przeżywa niezapomniane lato pełne lodów, makaronu i niezliczonych wycieczek. Luce (głos Jacoba Tremblaya) towarzyszy nowy przyjaciel Alberto (głos Jacka Dylana Grazera), lecz ich beztroska zagrożona jest głęboko skrywaną tajemnicą: obaj chłopcy są morskimi potworami z innego, podwodnego świata. Reżyserem filmu jest nominowany do Oscara Enrico Casarosa („La Luna”), a producentką Andrea Warren („Lawa”, „Auta 3”).