Marvel Studios' Ant-Man
Ant-Man - film Marvel Cinematic Universe oraz Marvel Studios - twórców legendarnych Avengers. Oszust i złodziej Scott Lang (Ant-Man), za sprawą niezwykłego kostiumu potrafi zmniejszać się do rozmiarów mrówki, zyskując jednocześnie nadludzką siłę. Gdy świat stanie w obliczu zagrożeń nowej generacji, Ant-Man wraz ze swoim mentorem, doktorem Hankiem Pymem, zaplanuje skok, który ma ocalić świat.