Morderstwo w Grasse
W zbiorniku enfleurage w Grasse znaleziono pokryte tłuszczem zwłoki. Tatuaż na ciele ofiary prowadzi do legendarnej trzynastej nuty zapachowej, Świętego Graala perfumiarzy, której początki sięgają starożytnego Egiptu. Aby dojść do prawdy, nadinspektor Marianne Dusseyre musi połączyć siły z byłą synową, młodą Sophie Mournel.