Piotruś Pan i Wendy
„Piotruś Pan i Wendy” w reżyserii Davida Lowery’ego to opowieść o Wendy Darling, dziewczynce, która nie chce pójść do szkoły z internatem i Piotrusiu Panu, chłopcu, który nie chce dorosnąć. Wendy razem z Piotrusiem, braćmi i małą wróżką Dzwoneczkiem, leci do magicznej krainy, Nibylandii. Spotyka tam nikczemnego przywódcę piratów, Kapitana Haka i przeżywa ekscytującą przygodę, która odmieni jej życie.