Potężne Kaczory
Emilio Estevez w roli aroganckiego prawnika, który w ramach zasądzonych prac społecznych musi trenować nieszczęsną, dziecięcą drużynę hokejową. Czy uda mu się z pośmiewiska całej ligi zrobić mistrzów i stawić czoła własnym problemom z przeszłości?
Gordon Bombay (Emilio Estevez) jest hardym prawnikiem, który nigdy nie przegrywa. Kiedy sąd skazuje go na nietypowe prace społeczne, Gordon musi podjąć się trenowania nieszczęsnej drużyny hokejowej, pełnej dzieciaków, które nie umieją jeździć na łyżwach, uderzać krążka, ani wygrywać. Bombay niechętnie bierze się do roboty. Dzięki nowemu nastawieniu, i olbrzymiej determinacji Kaczorów w rozgrywce o wszystko, wkrótce przekonuje się, że w życiu są ważniejsze sprawy niż wygrywanie.