Rozczarowana
„Rozczarowana” to aktorsko-animowana komedia musicalowa będąca kontynuacją kinowego hitu Disneya „Zaczarowana” z udziałem oryginalnej obsady tej urzekającej historii opowiadającej o uroczej i niepoprawnie romantycznej Giselle z baśniowego świata Andalazji, która odnajduje wreszcie swojego księcia z bajki – zajmującego się rozwodami prawnika Roberta Philipa – w królestwie Nowego Jorku.
Od ślubu Giselle i Roberta minęło piętnaście lat i z czasem wielkie miasto straciło dla Giselle swój urok. W pogoni za bardziej baśniowym życiem powiększająca się rodzina postanawia więc zamieszkać w sennej podmiejskiej społeczności Monroeville. Niestety, nie jest to remedium, na które liczyła Giselle. Przedmieścia rządzą się własnymi prawami i mają swoją królową, Malvinę Monroe, która sprawia, że Giselle bardziej niż kiedykolwiek wcześniej czuje się nie na swoim miejscu. Rozczarowana tym, że jej „długo i szczęśliwie” ponownie się oddala, pomocy szuka w andalazyjskiej magii i przypadkowo przekształca całe miasto w krainę rodem z baśni, stawiając pod znakiem zapytania przyszłość i szczęście swojej rodziny. Teraz Giselle podejmuje walkę z czasem, by odwrócić zaklęcie i odnaleźć odpowiedź na pytanie, czym naprawdę jest „długo i szczęśliwie” dla niej i dla jej bliskich.