Akcja i przygoda, Dorastanie
Przygodowy film Disneya w reżyserii Jona Favreau. Opowiada on historię Mowgliego, chłopca wychowanego w dżungli przez wilki. Zmuszony jest opuścić rodzinne strony i ruszyć w podróż przez życie.