Trzech mężczyzn i dziecko
Trzech hollywoodzkich gwiazdorów (Tom Selleck, Steve Guttenberg i Ted Danson) oraz rozkoszna, mała dziewczynka to przepis na przebojową komedię. Trzech przystojnych kawalerów z Manhattanu musi zmienić swoje zwyczaje i damsko-męskie rytuały, gdy na progu zjawia się nowa lokatorka, a wraz z nią kołyska, smoczek i pieluchy. Choć z początki są trudne, wkrótce górę biorą komiczne ojcowskie instynkty całej trójki, a mała zostaje „córeczką tatusia” dla każdego z przystojniaków. Zaskakująca fabuła i mnóstwo śmiechu sprawią, że nikt nie oprze się urokowi „Trzech mężczyzn i dziecka”.