Willow
Kiedy młody Willow Ufgood znajduje porzucone niemowlę, dowiaduje się, że jego przeznaczeniem jest zakończenie panowania niegodziwej królowej Bavmordy. Aby ochronić dziecko, Willow musi sprzymierzyć się z zawadiackim szermierzem i pokonać siły ciemności w ostatecznej bitwie dobra ze złem.