Homeland
Amerykański żołnierz, którego uznano za zmarłego, nieoczekiwanie powraca do kraju po 10-letnim pobycie w Iraku. Niemniej jednak radość z jego powrotu szybko ustępuje miejsca wątpliwościom – czy faktycznie jest on bohaterem, czy też częścią uśpionej komórki dążącej do przeprowadzenia ataku terrorystycznego?