W tym wyjątkowym serialu Kiefer Sutherland wciela się w postać Jacka Bauera, agenta jednostki antyterrorystycznej (CTU). Akcja całego sezonu rozgrywa się w ciągu jednej doby, a każdy z 24 odcinków prezentuje jedną godzinę wydarzeń w czasie rzeczywistym.