Marvel's Ant-Man (Shorts)
Śledź losy Ant-Mana, który musi stawić czoła wszystkiemu – od superzłoczyńców po miniaturowe inwazje obcych. Ant-Man, wraz z Osą i Hankiem Pymem, chroni świat centymetr po centymetrze.