Odnaleźć siebie
Nisan to nieszczęśliwa, chora i zagubiona kobieta uwięziona w miejskim życiu. Szuka koleżanki, która zaginęła po sesji uzdrawiania, na której były razem, i odkrywa podejrzaną sektę. Nisan ma wątpliwości, ale ulega obietnicom sekty i wyrusza z tajemniczym mężczyzną o imieniu Tufan w pełną niewiadomych podróż.