Auta w trasie
„Auta” powracają! Pixar Animation Studios przedstawia serial – „Auta w trasie”. Dwaj kumple, Zygzak McQueen i Złomek wyruszają z Chłodnicy Górskiej na wschód, aby spotkać się z siostrą Złomka. Po drodze czekają na nich zaskakujące przygody, a każdy postój to okazja do poznania nowych przyjaciół.