Candy: Śmierć w Teksasie
Candy Montgomery to gospodyni domowa i matka o ułożonym życiu – ma dobrego męża, dwójkę dzieci i piękny dom. Wszystko jej wychodzi, nawet drobiazgowo planowane odstępstwa od reguł. Jednak choć wzbiera w niej presja bycia porządną, w jej czynach zaczyna objawiać się pragnienie wolności. Pragnienie, które wybucha, gdy pewien ktoś prosi ją o zachowanie ciszy. Ze śmiertelnym skutkiem.