Dorwijcie mojego mordercę
„Dorwijcie mojego mordercę” to serial z gatunku true crime, który przedstawia prawdziwe historie kryjące się za tymi wyjątkowymi sprawami za pomocą szczegółowych wywiadów, autentycznych materiałów archiwalnych i filmowych rekonstrukcji, a wszystko to składa się na świeże spojrzenie na ten gatunek.