Pociąg pocztowy
Dołącz do Szybkiego Franka, który dostarcza paczki do zwierzęcych przyjaciół na całym świecie. Spotykaj niedźwiedzie w śnieżnych dolinach, zebry na sawannie i wielbłądy na pustyni! Frank zawsze potrafi znaleźć zwierzęta w ich naturalnym środowisku, aby dostarczyć paczki na czas!