Charlie & angielski alfabet
Poznaj angielski alfabet z Charliem. W każdym odcinku Charlie spotyka jednego przyjaciela z alfabetu i wyrusza na przygodę. Seria prezentuje maluszkom litery alfabetu, ich wymowę oraz przedstawia wyrazy zaczynające się na każdą z liter.